Wiskundige, cpProfessionWithFuture

Heeft jouw wiskundig arsenaal zich doorheen de jaren ook beperkt tot optellen en aftrekken? Goochel je graag met cijfers, maar mis je de nodige achtergrondkennis? Fris jouw wiskundige kennis in geen tijd weer helemaal op dankzij deze thuisstudie Wiskunde (Basis)!

Deze cursus behandelt functies, afgeleiden, integralen en matrices. Ook statistiek en financiële algebra komen aan bod. Dat komt zowel van pas in het privéleven als op de werkvloer. Schrijf je dus meteen in voor deze toegankelijke thuisopleiding en transformeer jezelf terug in een wiskundekrak!

Het is niet genoeg om een goed geheugen te hebben, men moet ook weten hoe men het moet gebruiken

Isaac Asimov
cpWouldYou
  • op een flexibele en snelle manier wiskundige basiskennis opdoen
  • meer leren over integralen, statistiek, financiële algebra en nog zo veel meer
  • jouw geheugen opfrissen om mee te kunnen praten met vrienden, collega’s of familieleden
  • je kinderen helpen bij het maken van hun huiswerk
  • thuis op eigen tempo studeren, met online ondersteuning van een echte topdocent
Wiskunde Basis
  • cpEducationTypeProfessional
  • Centrum voor Afstandsonderwijs
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €299€239.20
cpProgram Wiskunde Basis
cpCourseContent
  • Verschillende functies en de bijhorende berekeningen
  • Limieten en afgeleiden
  • Integralen
  • Matrices
  • Statistiek
  • Financiële algebra
cpSkillsAndSkills
  • Veeltermfuncties, exponentiële functies en logaritmische functies bereken je in een vingerknip
  • Limieten en afgeleiden uitwerken is je tweede natuur
  • Je hebt een zesde zintuig voor scalaire vergelijkingen
  • Stelsels met matrices? Jij lost ze op tijdens het ontbijt!
cpFutureOpportunities
  • Iedereen heeft wiskundige basiskennis nodig in het privéleven en op het werk
  • Massa´s doorgroeimogelijkheden naar financiële of economische topjobs
cpTeachers Wiskunde Basis

cpPracticalInfo

Je kan direct aan de slag na je inschrijving! De digitale cursus staat binnen 1 minuut op jouw profielpagina en op het online studentenplatform. De papieren versie gaat meteen op de post. Die ligt dus snel bij jou in de brievenbus. Vervolgens geef je je eigen leerproces vorm: jij kiest waar en wanneer je studeert. Dat is absolute vrijheid! Je krijgt bovendien een jaar lang online begeleiding van een gemotiveerd wiskundeleerkracht. Die staat je bij met tips, feedback en extra informatie. Wanneer je slaagt voor jouw opleiding, versturen wij jou het diploma.

cpFinancialInfo

Je betaalt voor deze opleiding Wiskunde Basis maar 299.00 euro. Hiervoor krijg je een uitgebreid cursusboek met voorbeelden, grafieken en oefeningen. Verder geniet je een jaar lang van professionele online begeleiding door een wiskundig bolleboos. Je krijgt ten slotte ook vrij toegang tot extra informatie op ons online studentenplatform én de mogelijkheid om binnen een ruime termijn van vijf jaar gratis examen af te leggen. Alles om jouw passie voor cijfers een kickstart te geven!

Wiskunde Basis
  • cpEducationTypeProfessional
  • Centrum voor Afstandsonderwijs
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €299€239.20

cpStartNewCarreer Wiskunde Basis. cpChooseQualityEducationWith Centrum voor Afstandsonderwijs.

cpGoodToKnowAboutCourse Wiskunde Basis

Het Centrum Voor Afstandsonderwijs is de belangrijkste opleidingsverstrekker van opleidingen in afstandsonderwijs in Vlaanderen. Door de jarenlange ervaring heeft de school een groot en gebalanceerd opleidingsaanbod uitgebouwd met relevante opleidingen voor de arbeidsmarkt. Kiezen voor het Centrum Voor Afstandsonderwijs is kiezen voor flexibel studeren waarbij je toch persoonlijk begeleid wordt door gemotiveerde en professionele docenten.

appDownloadTitle
cpHomeUSP1
cpHomeUSP2
cpHomeUSP3

cpBlogsHeading

cpTestimonialsHeading

Romanie

Makkelijk om thuis na je werk te doorlopen en de docent stuurt zoveel extra oefeningen als je wilt. Hij geeft ook tips voor het examen!

John

Rap in de brievenbus en goed stevig boekske. Ideaal als je al lang geen wiskunde meer gevolgd hebt en terug wat cijfers wil vreten. Ook het examen viel goed mee.

Cyriel

Ik had al in eeuwen geen wiskunde meer gezien dus veel meer dan plus en min zat er niet meer in. Ik wilde mn geheugen toch opfrissen en ook een vervolgopleiding in finance volgen. De cursus zit heel logisch in mekaar met goeie illustraties en voorbeelden van toepassingen in de praktijk zoals economische berekeningen en dergelijke. Chapeau aan de schrijver.

cpLiTestimonials

fCompareCourses