Management & Bedrijfsvoering/Retailer and consumer

Retailer and consumer

Wil jij ook opklimmen in jouw bedrijf en aan de slag gaan in de retail? Dan zijn deze opleidingen jou op het lijf geschreven. Je leert de nieuwste technieken rond retail en communicatie, ontdekt de kracht van digitale marketing en PR en krijgt tal van praktische tips en tricks. Start je opleiding vandaag.

Je leert alles over retail & consumer. Onze docenten helpen je om alles tot in de puntjes te begrijpen zodat je ook echt in de praktijk aan de slag kan met jouw kennis. De cursussen zitten vol tips & tricks, oefeningen en extra lesmateriaal, zodat jij alle troeven in handen hebt om een expert te worden.

waardevol diploma

praktijkgericht

alles over retail & consumer

persoonlijke begeleiding

les van vakexperten

incl online leeromgeving

boordevol tips & tricks

snel de basis leren

met digitaal leerplatform

veel toekomstmogelijkheden

allCoursesWithinSubtheme Retailer and consumer

Accountmanager, cpProfessionWithFuture

Schrijf je in voor de cursus Accountmanager en word veelzijdig Accountmanager.

Management Assistant

Management Assistant, cpProfessionWithFuture

Volg de opleiding Management Assistant en word een krak in je vak als Managementassistent.

Management Basis, cpProfessionWithFuture

Schrijf je in voor de cursus Management Basis en word veelzijdig Manager.

Middle Management

Middle Management, cpProfessionWithFuture

Schrijf je in voor de opleiding Leidinggevende en start meteen als Manager.

Productmanager

Productmanager, cpProfessionWithFuture

Volg de opleiding Productmanagement en word een krak in je vak als Productmanager.

beSureOfYourFuture

De kennis en vaardigheden die je in deze opleidingen aangeleerd krijgt, vergroten jouw succes exponentieel. Je leert jouw diensten of producten online in de kijker zetten, waardoor je nieuwe klanten bereikt en jouw verkoop de hoogte in jaagt. Zo kan je makkelijk op klimmen naar een job in retail & consumer. Je krijgt bovendien tal van tips & tricks die jou een meester in de verkoop maken. Wil je een carrière in de retail starten of een eigen zaak oprichten? Dan weet je ongetwijfeld dat e-commerce en e-tailing elke dag belangrijker worden en ook de financiële en logistieke processen niet te onderschatten zijn. Je toont bovendien dat jij over diepgaande kennis beschikt en meteen klaar bent om professioneel te starten.

We beseffen dat we met onze winkel meer en meer online aanwezig moeten zijn. Onze medewerkers moeten daarom geregeld een opleiding volgen in retail en sales. Dat is kennis die nu in onze winkel vrij wordt uitgewisseld. Het leuke is dat we vele nieuwe klanten hebben die ons aanspreken op wat ze op onze Instagram gezien hebben. Op deze manier proberen we online toch ook wat aanwezig te zijn! - employerSpeaks

trendsCapitalized

Je hebt meer kanalen dan ooit tevoren, waardoor je producten of diensten beter kan aanbieden. Twintig procent van alle verkoop gebeurt tegenwoordig online. En dat is een trend die we wereldwijd zien. Dat percentage groeit bovendien dag na dag. Nieuwe ontwikkelingen in 'augmented reality' (AR) moeten klanten tegenwoordig helpen om hun producten te vinden. Ook de behoefte aan productaanpassing naar personalisatie neemt ontzettend toe!

Retailer and consumer, hundredPercentOfTheTime

Het internet heeft de verkoopwereld overhoop gegooid en tegelijkertijd een enorme boost gegeven. VR (Virtual Realityà en AR (Augmented Reality) maken stilaan hun opkomst en beloven een stevige impact na te laten. De verkoopwereld is een enorm boeiende wereld die continu in verandering is. Je blijven bijscholen in een breed gamma aan vaardigheden binnen de sector is dus de boodschap!

Ik verkoop nu online bijna evenveel als in mijn fysieke winkel. Het leuke daaraan is dat mijn webshop eigenlijk al het werk voor mij doet. Ik trek nieuwe klanten aan en het heeft letterlijk en figuurlijk een nieuwe wind door de zaak geblazen. Ik raad iedereen aan om een cursus aan Ondernemersschool te volgen. Het helpt je echt verder! - exStudentSpeaking

Thomas Verlinden

Opleidingsadviseur

De retailsector staat voor enorm grote uitdagingen. Er is een verschuiving van het offline naar het online gebeuren. Deze kanalen moeten elkaar goed gaan aanvullen en elkaar gaan versterken. Dat is zeker één van de grootste uitdagingen voor de sector van vandaag. Klaar om te starten?

niceToKnowHeader

• Vorig jaar heeft Amazon ruim 258 miljard dollar verdiend aan online verkoop.
  • Er zijn momenteel ruim 20.000 openstaande vacatures binnen de retailwereld.
  • 9% van B2B-kopers gebruikt het internet om jouw producten te onderzoeken. Online aanwezig zijn is dus een echte must.
  • Volgens Brits onderzoek zou ongeveer 3 op de 4 shoppers stress-shoppen na een drukke dag of week.

fCompareCourses

fCompareMax3Courses